WERSJA DEMO gry Detroit: Become Human
Detroit, rok 2038. W wyniku intensywnego rozwoju technologicznego na całym świecie rozpowszechniły się androidy. Mówią, poruszają się i zachowują jak ludzie, są jednak jedynie maszynami w służbie człowieka.
W pierwszym rozdziale wcielasz się w Connora, prototypowego androida służącego w policji w Detroit, aby stawić czoło wykolejonemu androidowi, który wziął małą dziewczynkę jako zakładniczkę. Szukaj poszlak, zbadaj miejsce zbrodni i zastanów się nad najlepszym sposobem rozwiązania sytuacji, ponieważ każda decyzja będzie miała wpływ na wynik misji i doprowadzi Cię do jednego z sześciu różnych zakończeń rozdziału.