Deus Ex: Mankind Divided
Deus Ex: Mankind Divided is a cyberpunk action-RPG where your choices have lasting consequences. You play as Adam Jensen, an augmented covert operative intent on taking down the Illuminati, a shadowy group conspiring for control over humanity’s future.
The year is 2029, and mechanically augmented humans have now been deemed outcasts, living a life of complete and total segregation from the rest of society.
Now an experienced covert operative, Adam Jensen is forced to operate in a world that has grown to despise his kind. Armed with a new arsenal of state-of-the-art weapons and augmentations, he must choose the right approach, along with who to trust, in order to unravel a vast worldwide conspiracy.