Deus Ex: Rozłam ludzkości – 15000 Credits Pack
Zawiera 15 000 kredytów. Po przeniesieniu tego przedmiotu do ekwipunku nie można go zwrócić do magazynu ani wykorzystać w innych zapisach gry.