Deus Ex: Rozłam ludzkości – 5000 Credits Pack
Zawiera 5000 kredytów. Po przeniesieniu tego przedmiotu do ekwipunku nie można go zwrócić do magazynu ani wykorzystać w innych zapisach gry.