Deus Ex: Rozłam ludzkości – A Criminal Past
Jensen podaje się za skazanego przestępcę i zostaje przeniesiony do surowego więzienia o zaostrzonym rygorze. Jego celem jest wytropienie tajnego agenta, który przepadł jak kamień w wodę. Zanim dzień dobiegnie końca, Jensen będzie musiał stawić czoła swojej ciemniejszej stronie.