Deus Ex: Mankind Divided 평가 및 리뷰
Prepare to advance and assault the enemy with a custom skinned Battle Rifle, two packs of regular Battle Rifle ammo, one pack of armor piercing Battle Rifle ammo, 2 Frag Grenades, 2 EMP Grenades, 500 Weapon Parts, and 1 Praxis Kit, using the included Chaff Augmentation to give you a few extra seconds to escape the proximity of nearby explosives. Strike quickly and with aplomb, eliminating the enemy before they even know what hit them.