Deus Ex: Mankind Divided 평가 및 리뷰
Note: this DLC includes some consumable items which will permanently disappear from your inventory once used (including ammo, darts, grenades, weapon parts, Praxis kits and credits) and will not be available in subsequent play-throughs or other saved games.