DLC do Deus Ex: Rozłam ludzkości – Season Pass
Deus Ex: Rozłam ludzkości – Season Pass obejmuje dodatki fabularne i przedmioty w grze. Przepustka sezonowa wypełniona jest zawartością, która jeszcze bardziej rozwija historię i uniwersum Deus Ex.