DLC do Deus Ex: Rozłam ludzkości – Tactical Pack
Bezszelestnie likwiduj swoje cele z dystansu za pomocą niestandardowego karabinu usypiającego, 1 paczki amunicji usypiającej, 3 granatów dymnych, 2 granatów gazowych, 500 części broni i 1 Praxis Kit. Skorzystaj również z ulepszenia Micro Assembler, które obniża koszt ulepszeń broni. Szybko dotrzyj do celu, nie drażniąc drzemiących w gnieździe szerszeni.