Deus Ex: Mankind Divided 的评分和评论
Using distance to your advantage, eliminate your targets silently with a custom skinned Tranquilizer Rifle, one pack of tranquilizer ammo, 3 Smoke Grenades, 2 Gas Grenades, 500 Weapon Parts, and 1 Praxis Kit, with the included Micro Assembler Augmentation working to decrease the cost of your weapon upgrades. Close the gap quickly, and get to your objective without stirring the hornets nest.