Zawiera 5 dodatkowych przedmiotów Praxis Kit, które można wykorzystać w magazynie w grze. Po przeniesieniu tego przedmiotu do ekwipunku nie można go zwrócić do magazynu ani wykorzystać w innych zapisach gry.