Diabotical
Diabotical tutkununun ihtiyacı olan şeyler! Tuner Shell, Deathray Silah Kaplaması Paketi, Sonar Hammer Yakın Dövüş Kaplaması, Spreyler, 30'dan fazla Çıkartma, Sezon 1 Savaş Biletini ve Dükkân'daki diğer birçok şeyi almaya yetecek kadar jeton ve bir çift şık ayakkabı!