Standard Pack
A path to access all current types of customization that Diabotical has to offer! Featuring enough coins to purchase the Season 1 Battle Pass, and featuring exclusive items: Scarred Shell, Maze Weapon Skin Pack, Powerup Music track, Avatars, and Stickers!