Diabotical
Sposób na uzyskanie dostępu do wszystkich opcji personalizacji w grze Diabotical! Zawiera wystarczająco monet, aby kupić przepustkę bitewną sezonu 1., a także ekskluzywne przedmioty: skorupę „Scarred Shell”, skórkę broni „Maze Weapon Skin Pack”, utwór muzyczny „Powerup”, awatary i naklejki!