Diabotical
Diabotical to wyjątkowo dynamiczna i niezwykle zabawna strzelanka z perspektywy pierwszoosobowej, osadzona w barwnym świecie pełnym Eggbotów. Te niszczycielskie roboty w kształcie jajek podróżują z planety na planetę, przekształcając każde ciekawe miejsce, które napotkają na swej drodze, w arenę, na której walczą dla zabawy!
W Diabotical chodzi przede wszystkim o zabawę dla każdego. W grze znajdziesz zarówno łatwe do opanowania tryby rozgrywki dla początkujących, jak i takie, które będą stanowić większe wyzwanie — przeznaczone dla graczy już obeznanych z dynamicznym tempem gry oraz dostępnymi w niej rodzajami broni i taktykami.
Arena 1 na 1 lub 2 na 2 to rozgrywany na niewielkiej planszy tryb z podziałem na rundy, w którym każdy gracz ma po 2 życia w każdej turze. Rozgrywka rozpoczyna się z pełnym wyposażeniem, a gdy runda dobiegnie końca, gracze przenoszą się na kolejną arenę.
Wipeout to tryb z podziałem na rundy, w którym gracze zaczynają z pełnym wyposażeniem, a z każdą eliminacją w drużynie czas odrodzenia wydłuża się. Zniszcz całą drużynę przeciwną, by wygrać rundę.
MacGuffin to tryb z podziałem na rundy, w którym musisz przynieść do swojej bazy przedmiot zwany MacGuffinem, aby zdobyć dla swojej drużyny 100 monet wymaganych do zwycięstwa, podczas gdy przeciwnicy próbują Ci go wykraść, aby osiągnąć ten sam cel.
Wee-Bow Instagib to tryb 5 na 5, w którym rozwalasz przeciwników jednym strzałem z kuszy lub uderzeniem wręcz, zbierasz upuszczone przez nich złote monety, by zdobywać punkty, oraz wykorzystujesz swoją kulkę odrzucającą Weeball do poruszania się i rozrzucania wrogów po mapie.
W Diabotical dostępnych jest mnóstwo broni, z których każda sprawdza się w innej sytuacji i wymaga opanowania specyficznych umiejętności. Jednak we wszystkich trybach dostępne są kulki Weeball! To granaciki z charakterem o różnorodnych przydatnych cechach, jak odrzut, zasłona dymna, pole spowolnienia czy leczenie.
Aby zachęcić graczy do twórczej zabawy, dodaliśmy do Diabotical mnóstwo funkcji kreatywnych — od edytora map i interfejsu po parametry fizyki, które można dostosować w niestandardowych lobby. Twórz własne mapy w tym samym edytorze map, którego używał nasz zespół. Kto wie — może Twoja mapa będzie hitem.
Personalizacja Eggbotów opiera się na przylepianiu naklejek — do wyboru jest ponad 200 wzorów, które zapewniają robocikowi unikatowy wygląd. Inne opcje personalizacji obejmują między innymi skorupy, konferansjerów, wybór muzyki, buty, skórki do broni, dodatki do broni, emotki i graffiti.