Dice Legacy: Corrupted Fates
Corrupted Fates is the new expansion to Dice Legacy, Gamescom's Most Original Game of 2021. A mysterious cult has formed within your realm. Convert your dice into Cultists and obtain powerful Revelations. Your actions, however have wicked consequences.
Invaders are at your shores and your society, weak and corrupted, falls prey to the allure of a dark and powerful entity.
A mysterious cult has formed within your realm. Convert your dice into Cultists and obtain powerful Revelations. Your actions, however have wicked consequences. Watch your council propose Corrupted Policies and avoid succumbing to Madness.
Experience Dice Legacy from the Other's side in the new game mode: The Downfall. Invaders from afar are approaching and you must escape. How much are you willing to sacrifice for your own survival in this race against time?
∙Accept Revelations from an otherworldly presence. Your newfound insight will yield powerful effects based on the faces you have in your dice pool.