Dice Legacy: Corrupted Fates
Corrupted Fates, Gamescom'da 2021'in en orijinal oyunu seçilen Dice Legacy'nin yeni eklenti paketidir. Diyarında gizemli bir tarikat ortaya çıktı. Zarlarını Tarikatçılara dönüştürerek güçlü Vahiyler el et. Eylemlerinin tehlikeli sonuçları da olacak elbet.
Diyarında gizemli bir tarikat ortaya çıktı. Zarlarını Tarikatçılara dönüştürerek güçlü Vahiyler el et. Eylemlerinin tehlikeli sonuçları da olacak elbet. Konseyinin Yozlaşmış Politikalar önerdiğine tanık ol ve kendini Çılgınlığa kaptırmamaya dikkat et.
Yeni oyun modu The Downfall ile Dice Legacy oyununu bir de Diğerlerinin tarafından deneyimle. Uzaklardan gelen işgalciler yaklaşıyor ve kaçman gerek. Zamana karşı bu yarışta kendini kurtarmak için neleri feda etmeye hazırsın?