Dice Legacy Deluxe Edition
Dice Legacy Deluxe Edition zawiera piękną, oryginalną ścieżkę dźwiękową, która towarzyszy graczowi przez całą grę. Zbuduj osadę i zbadaj świat pierścieni w tym opartym na rzutach kostką, survivalowym city-builderze. Zbieraj surowce, przetrwaj zimę i współdziałaj z mieszkańcami tego niesamowitego świata.