Dice Legacy — Ścieżka dźwiękowa
Posłuchaj cudownej, oryginalnej świeżki dźwiękowej skomponowanej dla Dice Legacy przez Michaela Gordona Shapiro. Poczuj przemijanie pór roku, podnietę dokonywanego odkrycia i zew nieznanego – wszystko to podczas muzycznej podróży po prawdę o świecie ringworld.