Dice Legacy Oyun Müzikleri
Michael Gordon Shapiro tarafından Dice Legacy için bestelenen harika orijinal oyun müziklerini deneyimle. Çember dünyanın arkasında yatan gerçeği keşfetmek için çıktığın müzikal macerada mevsimlerin geçişini, keşfin heyecanını ve bilinmezliğin çağrısını hisset.