Dino Hazard: Chronos Blackout
Jest rok 2147. Grupa ludzi zostaje uwięziona w zaawansowanym technologicznie obiekcie na tropikalnej wyspie. Ocaleni muszą przetrwać złośliwy system sztucznej inteligencji, walcząc z dinozaurami i zhakowanymi robotami.
Dowódź grupą wyjątkowych postaci, które muszą przezwyciężyć dzielące je różnice i pokonać wspólnego wroga. Zarządzaj ich umiejętnościami, aby przywrócić obiekty, zanim będzie za późno. Odkryj, kto jest złośliwym antagonistą, i uciekaj przed jego pułapkami i łamigłówkami, aby przetrwać.
Część zysków ze sprzedaży DINO HAZARD jest przeznaczona na badania naukowe w dziedzinie paleontologii, w tym badania skamieniałości dinozaurów.
Ta gra przeznaczona jest do odtwarzania na monitorach z częstotliwością 60 Hz. Wyższe częstotliwości mogą powodować nieoczekiwane problemy.