Dino Hazard: Chronos Blackout
Bir grup insan, 2147 yılında tropik bir adadaki yüksek teknolojili bir tesiste mahsur kalır. Bir yandan Dinozorlar ve hacklenmiş robotlarla mücadele ederken diğer yandan şeytani bir yapay zekâ sistemi karşısında hayatta kalmaları gerekiyor.
Ortak düşmanı yenmek için farklılıklarının üstesinden gelmesi gereken sıradışı bir karakter grubunu kontrol ediyorsun. Grup üyelerinin becerilerini yöneterek çok geç olmadan tesisleri eski haline getirmelisin. Şeytani düşmanın kimliğini keşfet ve hayatta kalmak için hazırladığı tuzaklardan ve bulmacalardan sağ kurtul.
Oyunun açık dünyasını keşfet ve dilediğin gibi oyna. Avcı mı, toplayıcı mı yoksa çevreci mi; kariyerine hangisi olarak devam edeceksin?
WebGL hızlandırması için OpenGL ES 2.0 donanım sürücüsü desteği gereklidir. (AMD Catalyst 10.9, NVIDIA 358.50)
Bu oyun 60 Hz monitörlerde çalışacak şekilde tasarlanmıştır. Daha yüksek frekanslarda çalıştırmak beklenmedik sorunlara yol açabilir.