Diplomacy is Not an Option
Urodziłeś się jako lord feudalny. Nieźle, co? Jednak w "Diplomacy Is Not An Option" twój zamek jest ciągle oblegany. Przygotuj się do obrony przed hordami wrogów i wygraj bitwę na epicką skalę.
"Diplomacy is Not an Option" Daję ci szansę na zajęcie miejsca lorda. Przez okoliczności, w których się znalazłeś, jesteś zmuszony bez przerwy walczyć z wrogiem, który ma nad tobą przewagę liczebną. Wznieś swoje mury, zdobądź ogromną armię i doświadczenie w bitwie na niewidzianą do tej pory skalę. Ponad 25 TYSIĘCY wrogów atakuje mury twojego zamku. Będziesz zmuszony opanować Inżynierię, ekonomię, a nawet magię, jeśli masz nadzieję przetrwać.
Prawa fizyki odgrywają niezwykle ważną rolę w "Diplomacy Is Not An Option". Każda strzała, głaz i przeciwnik wystrzelony w powietrze jest modelowany fizycznie. Upewnij się tylko czy twoje jednostki mają wieżę i czystą linię strzału, ponieważ bez tego, nawet najlepiej przemyślane plany mogą lec w gruzach. Zastanów się nad położeniem bram, nad tym, jak będziesz posuwał się do przodu i dokonywał odwrotu. Twórz strefy śmierci i pozycje odwrotu. Będziesz musiał brać aktywną rolę w walce, aby wydobyć to, co najlepsze ze swoich ludzi.
Kiedy życie daje ci cytryny, zrób lemoniadę. Gdy życie daje ci przeklęte królestwo, dlaczego nie nauczyć się czarnej magii? Solidne mury zamku obronią cię od zwykłych niebezpieczeństw, ale w "Diplomacy Is Not An Option" będziesz również walczył z nieumarłymi, więc dlaczego tylko oni powinni korzystać z magii? Istnieje mroczna historia skażonej mocy, która porusza umarłych i więzi ich dusze, pozwala ci ona również wzywać bardzo duże kule ognia na twoich wrogów. Buduj magiczne monumenty, zbieraj kryształy dusz i ćwicz swój maniakalny śmiech, gdy magiczne promienie i wezwane duchy dziesiątkują twojego wroga.
Tak jak w prawdziwym życiu, głupota i chciwość stoją za większością problemów, ale tutaj jest już za późno, aby o tym myśleć. Nie ma możliwości rozwiązania tego pokojowo. W "Diplomacy Is Not an Option" dyplomacja nie wchodzi już w grę!