DISC ROOM
Przygotuj się na bolesną śmierć. Jest rok 2089. Na orbicie Jupitera pojawił się olbrzymi dysk. Wciel się w rolę odważnego naukowca, który wkładając o dwa rozmiary za duży skafander, musi przemierzyć ogromną międzygalaktyczną rzeź. Co Cię zabije, to Cię wzmocni.