Disciples: Domination - Corruption Skins Pack
The Corruption Skins Pack for Disciples: Domination unveils nine haunting skins for Queen Avyanna, her mount, two of her weapons, and her companions – each vividly illustrating the decay consuming her crumbling realm. Corruption seeps into flesh, stone, and mind. Nothing it touches remains unscarred.
Bound to the slow, relentless downfall of Nevendaar, this skin pack leaves its mark not only on its Queen, but on every single creature, object, and soul caught in its wake. Avyanna transforms into the Bramble Queen, wielding either her blade “Wicked”, steeped in tainted waters, or the Staff of Thorns, grown from the twisted roots of a corrupted tree. Her once-noble mount mutates into a Vile Steed, mirroring the realm’s descent. At her side, her companions are transformed by the same dark and merciless force, each bearing an eerie imprint, a living testament to the corruption spreading across Nevendaar.
Bramble Queen: Avyanna’s Nephilim blood could not halt the spread of corruption. The Bramble Queen rises and will not be stopped.
Corruption of the Depths, Tainted Knight, Herald of Thorns, Cursed Counselor, and She Who Listens to the Whispers: Avyanna’s trusted companions – rightly or not – bear the marks of corruption. Is their loyalty as tainted as their forms?