Disciples: Domination - Corruption Skins Pack
Corruption Skins Pack til Disciples: Domination afslører ni uforglemmelige skins til dronning Avyanna, hendes rideyr, to af hendes våben og hendes ledsagere – hver især illustrerer de levende det forfald, der fortærer hendes smuldrende rige. Korruptionen siver ind i kød, sten og sind. Intet, den rører ved, forbliver uskadet.
Bundet til Nevendaars langsomme, ubarmhjertige undergang sætter dette skin-pakke sit præg ikke kun på dronningen, men på hver eneste skabning, genstand og sjæl, der fanges i dens kølvand. Avyanna forvandles til Tornedronningen og svinger enten sit sværd "Ond", der er dyppet i forurenet vand, eller Tornestaven, der er vokset ud af de forvredne rødder af et korrumperet træ. Hendes engang så ædle ridevogn muterer til en Vile Steed, der afspejler rigets forfald. Ved hendes side forvandles hendes ledsagere af den samme mørke og nådesløse kraft, hver med et uhyggeligt aftryk, et levende vidnesbyrd om den korruption, der spreder sig over Nevendaar.