Disciples: Domination - Corruption Skins Pack
Corrupton Skins Pack do gry Disciples: Domination zawiera dziewięć nawiedzających skórek dla królowej Avyanny, jej wierzchowca, dwóch jej broni i jej towarzyszy – każda z nich w żywy sposób ilustruje rozkład pochłaniający jej rozpadające się królestwo. Zepsucie przenika ciało, kamień i umysł. Nic, czego dotknie, nie pozostaje bez śladu.
Ten pakiet skórek, związany z powolnym, nieubłaganym upadkiem Nevendaar, pozostawia swój ślad nie tylko na królowej, ale także na każdej istocie, przedmiocie i duszy, które znalazły się w jego zasięgu. Avyanna przemienia się w Królowa Cierni, dzierżąc albo swój miecz „Niegodziwa”, nasączony skażoną wodą, albo Laska Cierniowa, wyrośnięty ze skręconych korzeni zepsutego drzewa. Jej niegdyś szlachetny wierzchowiec mutuje w Zły Koń, odzwierciedlając upadek królestwa. U jej boku towarzysze zostają przemienieni przez tę samą mroczną i bezlitosną siłę, każdy z nich nosząc na sobie przerażający ślad, będący żywym świadectwem zepsucia rozprzestrzeniającego się w Nevendaar.
Królowa Cierni: Krew nefilimów płynąca w żyłach Avyanny nie zdołała powstrzymać rozprzestrzeniania się zepsucia. Królowa Cierni powstaje i nic nie jest w stanie jej powstrzymać.