Disciples: Domination - Corruption Skins Pack
Disciples: Domination için Corruption Skins Pack, Kraliçe Avyanna, bineği, iki silahı ve yoldaşları için dokuz adet etkileyici görünüm sunuyor. Her biri, çökmekte olan krallığını tüketen yozlaşmayı canlı bir şekilde tasvir ediyor. Yozlaşma ete, taşa ve zihne sızıyor. Dokunduğu hiçbir şey iz bırakmadan kalmıyor.
Nevendaar'ın yavaş ve acımasız çöküşüne bağlı olan bu görünüm paketi, sadece Kraliçe'ye değil, onun peşinden gelen her yaratığa, nesneye ve ruha da izini bırakıyor. Avyanna, kirli sulara batırılmış kılıcı "Kötü" veya yozlaşmış bir ağacın bükülmüş köklerinden yetişen Dikenli Asa'yı kullanarak Çalı Kraliçesi'ne dönüşüyor. Bir zamanlar asil olan bineği, krallığın çöküşünü yansıtan Kötü At'e dönüşür. Yanında, arkadaşları da aynı karanlık ve acımasız güç tarafından dönüştürülür ve her biri Nevendaar'da yayılan yozlaşmanın canlı bir kanıtı olan ürkütücü bir iz taşır.
Çalı Kraliçesi: Avyanna'nın Nephilim kanı, yozlaşmanın yayılmasını durduramadı. Çalı Kraliçesi yükseliyor ve durdurulamaz.