Hersk over kaoset og brug ekstraudstyret i Disciples: Domination Deluxe Edition Upgrade med omtanke! Dette opgraderingspakke giver dig nyt udseende til Avyanna, hendes rideyr og hendes ledsagere samt to nye våbenskind og et Ressource-starterpakke, der hjælper dig i gang med dit nye eventyr i et faldende kongerige.
Dyk endnu dybere ned i Nevendaar-verdenen med det digitale kompendium, der indeholder illustrationer og detaljerede koncepttegninger samt 3D-renderinger af Avyanna, hendes ledsagere og nogle enheder og bosser, mens du lytter til de dystre, atmosfæriske melodier fra det originale soundtrack.