Rule through the chaos and put the extras of the Disciples: Domination – Deluxe Edition Upgrade to wise use! This upgrade package equips you with new looks for Avyanna, her mount, and her companions, along with two new weapon skins and a Resource Starter Boost Pack to aid you during your first steps in this new adventure across a crumbling kingdom.
Dive even deeper into the world of Nevendaar with the digital Compendium featuring artworks and detailed concept artworks as well as 3D renders of Avyanna, her companions and some units and bosses, while you listen to the grim, atmospheric tunes of the Original Soundtrack.
Slay, Queen: The Disciples: Domination – Deluxe Edition Upgrade provides you with looks to kill – “Hope”, a new skin for your blade, and “Authority” for your staff.
Ashes and Blood: This set of 7 unique skins makes sure that everybody knows your party belongs together, including new armour for Avyanna and her horse as well as all her companions, like the Griffin Master’s Armor for Helmer and the Bloodspeaker outfit for Melendrach.
The Book of Domination: Enjoy a detailed and beautifully assembled digital Compendium of concept artworks for Avyanna and her companions, as well as details from her armour and a selection of units. (Please Note: This will be English only.)