Rządź w chaosie i mądrze wykorzystaj dodatki z Disciples: Domination Deluxe Edition Upgrade! Ten pakiet aktualizacji zapewnia nowe wyglądy dla Avyanna, jej wierzchowca i towarzyszy, a także dwie nowe skórki broni i pakiet pakiet startowy zasobów, który pomoże ci w pierwszych krokach w tej nowej przygodzie w rozpadającym się królestwie.
Zanurz się jeszcze głębiej w świecie Nevendaar dzięki cyfrowemu kompendium zawierającym grafiki i szczegółowe projekty koncepcyjne, a także rendery 3D Avyanna, jej towarzyszy oraz niektórych jednostek i bossów, słuchając ponurej, klimatycznej muzyki z oryginalnej ścieżki dźwiękowej.