Disciples: Liberation - Paths to Madness
Are you brave enough to tread the path of madness? Follow Avyanna in Disciples: Liberation – Paths to Madness, a new adventure to liberate the people of Nevendaar and bring them new hope.
New abysses, dungeons and quests with hidden secrets and lost treasures await you. Encounter mysterious creatures and capture long-forgotten weapons that are the subjects of countless legends…and that might just give you a crucial advantage in the battle for your freedom.
Your journey leads you to the laboratory of a mad necromancer and you uncover the secret workshop of the Veil. Witness obscure rituals in the twilight and discover a bloody secret of the feral elves. At the end of each path there is a legendary reward waiting for you to wield them in battle once more.
With Disciples: Liberation – Paths to Madness, you will be able to unlock new units on your journey through Nevendaar.
Meet the devious Daughter of Sin, who was once was expelled from the Legions of the Damned and is known for her diligence and cruelty alike. The Living Armor, a blend of steel and magic forged into the perfect fighting machine, emerges from the Empire's experimental chambers to help you hold your ground. Cut from a completely different cloth are the Blood Ents, who feed on the lifeblood of pure Elven bloodlines to wreck their enemies with deadly thorns. The Avatar of Death emerged directly from the abysmal brain of a mad necromancer of the Undead Horde, sowing destruction and reaping death.