Disciples: Liberation - Paths to Madness
Deliliğin yolunda yürüyecek kadar cesur musun? Nevendaar halkını özgürleştirmek ve onlara yeni bir umut vermek için çıkılan yeni macera Disciples: Liberation – Paths to Madness'ta Avyanna'yı takip et.
Yolculuğun seni deli bir ölüm büyücüsünün laboratuvarına götürecek ve Veil'in atölyesinin sırlarını açığa çıkaracaksın. Alacak karanlıkta gizli ritüellere tanıklık et ve vahşi elflerin kanlı sırlarını keşfet. Her bir yolun sonunda savaşta kuşanabileceğin efsanevi bir ödül seni bekliyor.
Disciples: Liberation – Paths to Madness ile Nevendaar'daki yolculuğunda yeni birimleri açabileceksin.
Legions of the Damned'dan atılan, gayreti ve acımasızlığıyla bilinen hilekâr Daughter of Sin ile tanış. Mükemmel bir dövüş makinesi yapmak için çelik ve büyünün bir araya getirilmesiyle yaratılan Living Armor, Empire'in deney odalarından çıkarak sana yardımcı olmak için ortaya çıkıyor. Bambaşka özelliklere sahip Blood Ent'ler düşmanlarını ölümcül dikenleri ile yerle bir etmek için saf Elflerin kanı ile besleniyor. Yıkım eken ve ölüm biçen Avatar of Death, Undead Horde mensubu deli bir ölüm büyücüsünün engin beyninin bir ürünü.