Disco Elysium - The Final Cut
Disco Elysium - The Final Cut, çığır açan bir rol yapma oyunudur. Eşsiz bir yetenek sistemine sahip bir dedektifsin. Akıllara kazınan karakterleri sorgula, cinayetleri çöz veya rüşvet al. Bir kahraman ya da tamamen rezil bir insan ol.
Siyasi pusulanla yeni yollara girerken dünya görüşünün gerçekliğiyle yüzleş. Hayallerinin peşinden giderek dünyada daha büyük bir iz bırakırken daha fazla vatandaşı, ekstra bir bölgeyi ve muazzam manzaraları keşfet.
Göz korkut, tatlı dille konuş, son çare olarak şiddete başvur, şiir yaz, karaoke yap, canavar gibi dans et veya hayatın anlamını çöz. Disco Elysium, masaüstü rol yapma oyunlarının video oyunları tarihindeki en gerçekçi temsilidir.
Birbirinden farklı 24 yeteneği karıştır ve eşleştir. 80 giysi eşyasıyla kişisel tarzını yarat. Silahlardan el fenerlerine ve kasetçalara kadar 14 aracı kullan ya da 6 farklı psikoaktif maddeyle kendine kokteyl yap. Dedektife ait Thought Cabinet'teki 60 çılgın düşünceyle karakterini daha da geliştir.
Dünya gerçek insanlarla canlı; figüranlarla değil. Onları birbirlerine karşı oynat, onlara yardım etmeye çalış veya ümitsizce aşık ol. Disco Elysium'un devrim niteliğindeki diyalog sistemi, tamamen İngilizce seslendirilmiş karakterlerle neredeyse her şeyi yapmana olanak tanıyor.
Daha önce hiçbir yerde görmediğin bir açık dünyada keşif yap, manipüle et, boş şişeleri topla veya milyoner ol. Revachol şehrini adım adım ele geçireceksin. Sokaklardan plajlara ve ötesine kadar.
Ölüm, seks, vergiler ve disko; burada her şey var. Revachol, gerçek zorlukların olduğu, gerçek bir yer. Büyük bir cinayet soruşturmasını çöz veya çeşitli yan görevlerle arkana yaslanıp rahatına bak. Vatandaşlar için dedektif ne derse o olur.