Disco Elysium - The Final Cut
Disco Elysium - The Final Cut is a groundbreaking role playing game. You’re a detective with a unique skill system at your disposal. Interrogate unforgettable characters, crack murders or take bribes. Become a hero or an absolute disaster of a human being.
All of the city's beautiful people are brought to life with full English voiceover. Play characters against each other, try to help them, or fall hopelessly in love as each word is spoken to you with the appropriate accent and emotion.
Face the reality of your worldview as your political compass leads you down new paths. Discover more citizens, a whole extra area, and monumental sights as you leave an even bigger mark on the world by chasing your dreams.
Intimidate, sweet-talk, resort to violence, write poetry, sing karaoke, dance like a beast or solve the meaning of life. Disco Elysium is the most faithful representation of desktop role playing ever attempted in video games.
Mix and match from 24 wildly different skills. Develop a personal style with 80 clothes items. Wield 14 tools from guns to flashlights to a boombox, or pour yourself a cocktail of 6 different psychoactive substances. Develop your character even further with 60 wild ​thoughts ​to think – with the detective's Thought Cabinet.
The world is alive with real people, not extras. Play them against each other, try to help them, or fall hopelessly in love. Disco Elysium's revolutionary dialogue system, with partially voiced characters, lets you do almost anything.
Explore, manipulate, collect tare or become a millionaire in an open world unlike anything you've seen before. The city of Revachol is yours for the taking, one small piece at a time. From the streets to the beaches – and beyond.
Death, sex, taxes and disco – nothing is off the table. Revachol is a real place with real challenges. Solve a massive murder investigation, or relax and kick back with sprawling side-cases. The detective decides, the citizens abide.