Disgaea 6 Complete - Dijital Çizim Kitabı
Bu süper ötesi 63 sayfalık dijital çizim kitabı ile Netherworld'ün şeytani sanat anlayışını keşfet ve favori karakter tasarımlarından bazılarını detaylı şekilde inceleme fırsatı yakala!