Arkane Studios'taki ödüllü geliştiricilerden eleştirmenlerce beğenilen Dishonored serisinin yeni bağımsız macera oyunu Dishonored: Death of the Outsider geliyor. Baş belası bir doğa üstü suikastçı ol ve bugüne kadar gerçekleştirilen en büyük suikasti gerçekleştirmek için akıl hocası Daud ile yeniden bir araya gelen amansız Billie Lurk rolüne bürün.
Dishonored 2'nin imza oynanışı ve sanat tarzı üzerine inşa edilen Death of the Outsider, acımasız dövüş sistemleri, özgün bölüm tasarımları ve her bir seçiminin etkisini görebildiğin sürükleyici bir hikâye anlatımı gibi serinin öne çıkan özelliklerini içeriyor. Merak uyandıran karakterleri ve canlı aksiyonu ile Death of the Outsider, hem Dishonored serisine yeni olanlar için mükemmel bir başlangıç noktası hem de serinin eski hayranları için oynanışa ve dünyaya önemli yenilikleri sunuyor.
Bir zamanlar Dunwall'un en amansız kiralık katillerinden biri olan Billie Lurk (Meagan Foster) rolüne bürün. Eski akıl hocan olan efsanevi suikastçı Daud ile bir araya gelerek bugüne kadar gerçekleştirilen en büyük suikaste girişiyorsun: Billie ve Daud'un İmparatorluk'un en onursuz anları için bir enstrümana dönüştüğünü düşündüğü, tanrısal bir figür olan Outsider'ı öldürmek. Outsider ve onun geçmişi üzerindeki sis perdesini aralamak için Karnaca'nın en kirli köşelerine girerken, ölümcül rakiplerle, antik güçlerle ve etrafındaki dünyayı sonsuza kadar değiştirecek zorlu kararlarla yüz yüze geleceksin.
Outsider'ı öldürmek hiç kolay olmayacak. Karnaca'nın perişan derinliklerine, şehrin kayıp sırlarından bazılarını açığa çıkaracağın yerlere gitmen gerekecek. Bu yolculukta yer altı dövüş kulüplerine ve kara büyü tarikatlarına sızacak, en büyük görevin için ortamı hazırlayan heyecan verici bir banka soygunu görevinde antik nesneleri toplayacaksın.
Outsider'ın peşinden giderken yeni düşmanlarla yüzleş. Silahların, cihazların ve becerilerinle ölümsüz Envisioned, acımasız Sisters of the Oracular Order ve yeni Clockwork Soldiers gibi ölümcül düşmanları alt et.. Görevin boyunca isteğe bağlı hedefleri bulup ortadan kaldıracak Kontratları kabul ederek elini güçlendir.
Original Game Plus (OG+) modunda Dishonored 2'den en unutulmaz anlardan bazılarını yeniden oynayarak yaratıcı kaos için potansiyelini açığa çıkar.