Disney Speedstorm - Aladdin Paketi
Aladdin Paketi ile yarış deneyimini özelleştir! Disney Speedstorm, Disney ve Pixar dünyalarından esinlenen yüksek hızlı pistlerde kahramanların kıyasıya kapıştığı bir yarış oyunu.