Handful of Tokens - 200
Jetonlar oyun parasıdır, onları oyunda amaçları yerine getirerek ücretsiz olarak kazanabilir veya gerçek para karşılığında satın alabilirsin. Dükkandan ürünler edinmek, Altın Pass satın almak, Altın Pass aşamalarını atlamak gibi pek çok yönde kullanılabilir.