Stack of Tokens - 530
Jetonlar, Disney Speedstorm'daki oyun parasıdır, onları oyunda amaçları yerine getirerek ücretsiz olarak kazanabilir veya gerçek para karşılığında satın alabilirsin. Jetonlar, sezonluk değildir ve biriktirilebilir. Dükkândan ürün edinmek için de kullanılabilirler.