Disney Speedstorm – Crew Combo Pack
Wzbogać swoją przygodę z pakietem Crew Combo Pack, zawierającym 30 Crew Shards do odblokowania i ulepszenia Moppet Girl* oraz 1 kart Deluxe dla Vanellope.