Disney Speedstorm -- Ekip Kombo Paketi
30 Ekip Parçacığı içeren bu Ekip Kombo Paketi sayesinde maceranda vites at; Vanellope için 1 Lüks Kart ile *Moppet Girl'in kilidini açıp yükseltme imkanı.