Disney Speedstorm – Legendary Max-Out Bundle
Odblokuj moc z nowym zestawem Max-Out Bundle, dzięki któremu możesz natychmiast ulepszyć wybranego kierowcę do 5 gwiazdek i zwiększyć jego wydajność oraz umiejętności!