Disney Speedstorm -- Efsanevi Maksimuma Çıkarma Grubu
Nihai Maksimuma Çıkarma Grubunun gücünü kullanarak hem seçtiğin Yarışçıyı anında 5 Yıldıza yükselt hem de onun performansını ve becerilerini artır!