Disney Speedstorm – Legendary Max-Out Deal
Odblokuj moc z nową ofertą Legendary Max-Out Deal, dzięki której możesz natychmiast ulepszyć wybranego kierowcę do 5 gwiazdek i zwiększyć jego wydajność oraz umiejętności!