Disney Speedstorm - Mega Maksimuma Çıkarma Fırsatı
Mega Maksimuma Çıkarma Fırsatının gücüyle, seçtiğin Yarışçıyı anında 5 Yıldıza yükselterek onun performansını ve becerilerini katla!