Disney Speedstorm – Quick Start Pack
Wzbogać swoją przygodę z pakietem Quick Start Pack, zawierającym 20 odłamków i 5300 monet ulepszeń (Upgrade Coins) do ulepszenia Woody'ego.Disney Speedstorm to niesamowita wyścigowa gra walki z licznymi bohaterami, w której wyruszysz na tory inspirowane światami Disneya i Pix...