Disney Speedstorm -- Hızlı Başlangıç Paketi
20 Ekip Parçacığı ve 5.300 Yükseltme Parası içeren bu Hızlı Başlangıç Paketi ile maceranda vites at; Woody'ye yıldız yükselt. Disney Speedstorm, Disney ve Pixar dünyalarından esinlenen yüksek hızlı pistlerde kahramanların kıyasıya kapıştığı bir yarış oyunu!