Disney Speedstorm – Racer Mike Wazowski Set Pack
Wzbogać swoją przygodę z pakietem Racer Mike Wazowski Set Pack, zawierającym 20 odłamków i 5300 monet ulepszeń dla Mike'a Wazowskiego. Disney Speedstorm to niesamowita wyścigowa gra walki z licznymi bohaterami, w której wyruszysz na tory inspirowane światami Disneya i Pixara!