Disney Speedstorm - Nihai Maksimuma Çıkarma Fırsatı
Nihai Maksimuma Çıkarma Fırsatının gücüyle, seçtiğin Yarışçıyı anında 5 Yıldıza yükselterek onun performansını ve becerilerini katla!